måndag 12 januari 2009

Utmärkelse igen?!!!!!!!

Men kolla va vad jag har fått av Ingela la la
Alltså jag visste inte ens att det fanns en sån fin utmärkelse!!! Blir alldeles varm i hjärtat!
Ja å det stämmer ju.. Jag är ju Mamma!!!! Hela jag är Mamma för jag är ju min form av Mamma-Mu!!!!
Älskar verkligen denna utmärkelse! Den säger fantastiskt mycket!
Inte för att jag tycker mindre om dom andra men ändå!
Shit nu blir det här svåra med att ge bort den till folk...
Ja listan kommer att bli lång så jag kommer inte att skriva någon annan motivering än den som Ingela skrev på sin...
Den är nu inte bara till specifika "Mamma-bloggar" utan mer till Mammor som bloggar.... *ler*
Ja listan kan göras längre men jag nöjer mej så här...
Åter igen jag är otroligt tacksam för denna utmärkelse!!!
Gjorde hela min dag!!!!
TACK!
Mu för nu ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH! TACK! Jag känner precis som du! Den är extra speciell! Så tack, tack, tack!

Jag misstycker inte alls! Vilken bekräftelse! Så många gånger som jag kämpat för att få människor att förstå att jag visst är en mamma -bara på ett annat sätt- och så får jag den här! WOW!

Lallis - liv och leverne sa...

Åh vad du är söt!
Tack gumman och grattis till DIN:)
KRAM

Brunkullan sa...

Men har jag de bästaste av alla medbloggerskor!?
Tack söta! Och Widénskan också:D

Tänker inte på det, men det är klart jag är mammabloggare också! Ser mig nog främst som inredningsbloggare...men ett och annat blir det ju om barnen också:)

Kramar i travar!!

Susanne

Widénskan sa...

jaha hon e död ja..
Men det borde väl tusan finnas någon som kan prata med andra sidan då?
;-)
Nu skall jag hämta tvätten sen blir det studs i badet.
Kram vännen

Skomakartummen sa...

Vad härligt tack såååå mycket. Jag blir såå glad, vilken fin utmärkelse. Det bästa jag någonsin gjort är att skaffa barn och om jag kunde skulle jag vilja haft flera än mina två. Tack raring kram sari

Marie//Tekla Maräng sa...

Tänk att Widenskan och du nästan krockade in på min blogg.
Tack snälla, jo den blir jag stolt över och varm och glad och...Tar emot det som glad matte och mamma till glada ungdomar.
Det blir sprätt i fingrarna.
Ha det gott, Kram marie