söndag 4 januari 2009

Följetongen Naglarna har fått ett slut...

Ja jag har fått en hel del frågor ang mina otroligt snygga (fusk) naglar å tyvärr mina vänner fick denna följetong ett tragiskt slut i mellandagarna.
Jag har kommit till insikt med att detta med naglar inte är min "grej" riktigt....

Måste kunna jobba med händerna utan att vara rädd för att en nagel ska gå av eller nått samt att de hade börjat släppa ordentligt på nästan varje nagel....
Ringde min vän Christine som är mer "hemma" på det här med naglar, hon sa att det bara var att fila fila å åter fila för att sedan stoppa ner fingret i acceton...
Sagt o gjort... Men vilken fil jag fick låna av Mannen sen då.... *ler*

Se själva:


Foto: Privat

Foto: Privat

Fick låna Mannens Dremer *ler*

Det är inte var dag jag har nytta av prylarna som finns i garaget men denna var faktiskt till stor hjälp för annars hade jag nog suttit å filat än i dag.... Fasikens sikens tid det tog, å jisses så tunna naglarna blev.... Får gott vänta tills mina "ordinarie" naglar har vuxit ut innan det kan bli någon ordning på dessa fingrar...

Å så ser ni mina otroligt snygga å moderiktiga pyjamasbyxor.... *ler* Jo men när jag är hemma så är jag HEMMA! Kommer det någon får de ta mej för den jag är å ganska ofta är jag klädd i pyjamasbyxor... Det är inte så att jag sover i dom eller så utan de är mer som mjukisbyxor för mej.... Otroligt sköna men ack så osexig man känner sej... Ja ja... som jag nämnde i ett tidigare inlägg... "Vad är en bal på slottet?" *ler*

Mu för nu ;)

4 kommentarer:

Widénskan sa...

Du är inte frisk på en fläck *skratt*
Slipmaskin till att ta bort naglarna,
Miss ya!
Kram

Jessica sa...

Hej
första gången jag hittar till din roliga blogg.
Jag kommer tillbaka!

Välkommen hem till mig!

Kram
Jessica

Brunkullan sa...

Haha..ja du! Alla sätt är bra utom de dåliga:D

Så ni har virke på tork! Ja här önskar jag att jag hade nått på gång också. Kanske ska ta tag i det där och ringa snickaren som ska fixa klart allt småfix i köket, så vi kan dra igång projekt fixa klart hallen!? För efter det MÅSTE Jontes rum fixas.
Det är under AAAALLLLLLL kritik!!

Höres:)
Susanne

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

hahahaha ja du, alla sätt är bra utom de dåliga..

Fiffigt med en sån fil...

// Mia