onsdag 21 januari 2009

Bruna bönor med korv...

... det är blev det till middag idag!
Å jisses så gott det var!
Hur länge sen som helst!

Till barnen kokade jag vanliga makaroner då jag vet att de inte tycker om bruna bönor, dottern smakade dock vilket jag tycker är toppen, sonen däremot sitter fortfarande vid köksbordet då han vägrar allt som bara går att vägra just nu...
Kul?? Nej inte direkt!

Fattar inte hur det kan skilja från vecka till vecka vad han tycker om och inte...
Idag vill han inte äta korven å förra veckan var det makaronerna som inte dög...
Snacka om I-lands problem?!
Hur många världen över skulle inte ge sin högra hand för denna måltid???
Gillar inte denna attityd hos min son men måste säga till hans försvar att han bara är halv fem år gammal...

Mu för nu ;)

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Jösses vad det var länge sedan jag åt Bruna bönor. Jag gillar verkligen det:)
Ha en fin kväll, vännen.
Kram Lallisunica