torsdag 29 januari 2009

Utmärkelse *lycklig*

Ja jag vet att det är för sent för lilla mej att vara uppe nu å framförallt med denna skallebank... Men men kolla va?!

Vad jag har fått av AngelicaE!

Alltså jag blir alldeles varm i hjärtat å detta kom så himla lägligt!!!!

Duuu anar inte huuuur lägligt detta kom... *kram*

Denna vill jag ge vidare till de personer som jag på nått sätt "känner" mej bäst...

Tveklöst till min bästis Widénskan bara för att hon är min bästis å kommer alltid att vara min bästis å då har hon liksom en given plats... Sen att hon skriver på ett galet/charmigt sätt gör bara saken bättre! Kan meddela för er som inte "känner" henne IRL... Hon är lika galen/charmig i verkligheten oxå! Så det så! *skrattar*

Shabbig men chic Har hittat en i området där jag bor... Har aldrig möts IRL men är sjukt rolig å lämnar dom bästa kommentarerna!

Har en stackart hanhund som min PMS-Doris ställer till det för.... *sorry*

Brunkullan med Mosipperötter Utan dej Susanne skulle jag inte blogga idag!

Oxå en underbar blogg, bor oxå i området men på den dääääär sidan om kommungränsen... *ler*

Lallis liv och leverne Du förgyller min dag med dina inlägg å fantastiska musiksmak!

Nej nu måste jag ta med mej "vattenskallen" å gå å lägga mej bums!

God natt! *lycklig!*

Här kommer ett litet ... Ps....

Skulle lista 5 saker som jag inte kan vara utan... (Hade missat just denna lilla bit...)

Hmm... 5 saker...

Kan man kalla Mannen för sak??? För då är han nr 1... *ler*

Nej men fem saker...

* Min mobil... Ju äldre jag blir desto mer mörkrädd blir jag! Är uppvuxen i det välsignade landet låångt borta i söder (Läs: Botkyrka/Sthlm) där det fanns både pengar å utrustning till vettig gatubelysning... Går alltså knappt till brevlådan utan mobilen...

* Hårborste! Tveklöst! Ok håret är inte så långt, vill gärna ha kortare igen men hur jag än beteer mej på natten står det rakt upp å är super knöligt å ruffsigt baktill, ja ett riktigt "knull-rufs" med andra ord.

* Tandborste! Fröjden på morgonen å stoppa denna härliga vän med kräm i munnen!!!!

Shit två kvar...

* Hundbajspåse! Kan vara bra att ha i många olika sammanhang... Inte alltid med hunden som sällskap!

* Kaffebryggaren som jag har fått till att konvetera till Té!!!! Den som någonsin kokar kaffe i min kaffe/té bryggare blir det synd om på två sätt, nämnligen... Kaffet kommer att smaka blommor å min smäll som kommer direkt efter smakar inte blommor....!!!

Basta!

God natt i stugorna!

7 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

God morgon, hoppas natten varit god. Ska passa mig för kaffe/tebryggaren
Hälsar
/Malin

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej buttan!

Hoppas att allt är bra!

Du! Jag såg att du lagt in videoklipp!

Jag vet inte hur man gör!

Orkar du ge mig en liten förklaring om det inte är för mycket att skriva?

Kraaam Sanna

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Bruttan skulle det ju vara!

Sen skulle jag gratta till awarden! Hmmm ibland går fingrarna fram för fort och fel!

Hahahaha

Widénskan sa...

Men tack tack tack!
Älsklingsvännen!
Och du tack för stött!
Kramen

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej Mimmi!

Jag sk försöka få till det med video!!! Tack snälla föer förklaringen!

Jag har nog varit och nosat på rätt ställe!

Vi får se om jag får till det tillslut!

Kraaam Sanna

Jessica sa...

Ta hand om sjuka barn är verkligen ett heltidsjobb! Och sjuka makar ska vi inte prata om.
Grattis till din award!
Ni verkar ha en liten blogg-maffia där uppe i norr *fniss*

Hoppas ni får en trevlig helg,
Kram
Jessica

Sjabbig men chic sa...

Tackar så väldigt mycket Mimmi! Och k-rufs vem vill inte ha det?!

Kram Lisa