måndag 5 januari 2009

Fortsättning på skrivkramp...

Grraaaa....
Krampen har lossnat å jag har mailat iväg ansökan med det "lilla" personliga brevet....
Shit det var mycket vånda innan jag klickade på sänd knappen...

Vill jag ha ett nytt jobb??? Är jag redo för att lära om på nytt???
Har jag det inte ganska bra där jag jobbar idag?!
Svaret är JA på alla tre frågor.
JA jag vill ha ett nytt jobb.
JA jag är redo för att lära om på nytt.
JA jag har det ganska bra där jag jobbar idag... Men som ni ser själva... Ganska bra...

Ja nu gäller det alltså att hålla alla tummar som finns å sända alla positiva tankar till Universum som bara går!
Tänka tanken att jag redan har fått jobbet, åker dit på morgonen, trivs som fisken i vattnet för att sedan hämta två underbara barn....
Tänk tänk tänk....

Mu för nu ;)

4 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Japp, jag håller tummarna. Fy håller med dig att man kan få skrivkramp för mindre och särskilt när man ska söka jobb, det blir liksom tomt i kolan.
Visst för du länka hela min blogg jag blir jätte glad.
Jag har skrattat så tårarna har runnit när jag har läst hela *första sidan på din blogg*.
det stämmer ju så himla bra vem lägger ett stort j*vl* pussel på en vägg med lim på!
underbart hit kommer jag att återvända.
Kram Marie

Malin Winbladh sa...

Hoppas det går vägen, det är ju gasnka många som söker jobb nu...
Hälsar
/Malin

Sjabbig men chic sa...

Jag håller så klart tummarna!

Kram Lisa

Carolin Mann. sa...

Jag älskar dig!! Oh du jag löd inte ditt råd.. men jag kommer få skylla mig själv sen!! Puss!!