fredag 16 januari 2009

Halsont! Jävla Jämtkraft!!!!

Ont! Jag har jätte ont i halsen å det blir bara värre... :(
Å det är fredag å allt!

Min underbara make har tagit hundpromenaden samt läsningen för barna, vi brukar få dela oss i detta...
Fick ont i halsen i söndags å det har sakta men säkert stegrat...
Har bara ont när jag sväljer å på höger sida liksom, fasansfullt irriterande!
Givetvis nu till helgen då Mannen är ledig...
Suck!

Vet inte om kylan inne igår gjorde saken bättre?! Självklart inte men jag känner för att klaga lite...
Vi blev ju som sagt var utan el å värme igår...
Inte bara vi eller 5000 som jag nämnde utan närmare 30 000 personer blev utan el...
Alla hade dock inte blivit utan värme...
Kruxet är att det är en vän till familjen som var orsaken till felet så nu kan jag inte gnälla på Jämtkraft annat än i rubriken....
Å sonen som skulle börja jobba med Lars eftersom han (sonen) med sitt magiska finger fick tillbaka elen... Ja det skulle just vara snyggt om "Knoll" (Läs: Lars) å "Tott" (Läs: Sonen) skulle slå sina huvuden ihop...
Nej bevare mej väl... *ler*

Nu ska jag ta å lägga mej i soffan under filten, med wiskeyn igen...
Tyck gärna lite synd om mej för jag tror att jag behöver det.... *ler*

Ett krassligt mu för nu ;\

5 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jamen det är ju synd om dig! Det är ju inget roligt att ha ont i halsen heller. Men det är väl tur att mannen är ledig då. Då kan du få ligga och vara sjuk i fred. tänk vad mysigt. med alvedon, isglass, inredningstidningar, en bra bok, apelsinjuice med bebbelvatten i ...
ja, du ser!
Kram Lisa
Krya på dig

Sjabbig men chic sa...

bUbbelvatten för fasen!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Ja gu har man en sån snygg filt som du har så SKA man ju ligga under den ;)

Ååå en "wirre", det hade suttit fin fint i kylan :)

Krya på dig!

KRAM från Eva

Malina sa...

Du vet väl vad man säger om dom som har ont i halsen???? (Svar kommer på ett inte så officiellt vis... ej rumsrent!!!)

Krya på dig!
//Malina

Marie//Tekla Maräng sa...

Tycker synd om dig, halsont är INTE kul någonsin och absolut inte om värmen är urfunktion. Jisses -24 utan för knuten. Himmla tur att du har fått den underbara fällen den är ju som gjord att ligga under och whiskey det är inte dumt det. Hoppas att du har en bunt tidningar att bläddra i, eller en laptop att ha brevid sig och inte osm min gamla dator, den väger den.
Krya nu på dig och tänk vilken jäkla tur att mannen var ledig så jag kan ligga här under min fäll.
Kramar i mängd Marie