torsdag 2 oktober 2008

Färgat hår...

Sitter och läser på Aftonbladets hemsida om en kvinna som har fått håret färgat i fel färg av misstag...
*mooahhhaaaaa*

Alltså förstå mej rätt nu.
På bilden är en kvinna vid namn Christina Gladh, ser ganska glad ut på bilden eller vad tycker ni:
Bild: lånad från Aftonbladet.
I texten står att de i butiken tror att någon har bytt flaska i paketet på bus...
Ja men vilket bus sedan!
Jisses!
Själv skulle jag bara skratta åt saken men så går ju jag och färgar håret mörkt för att vara med på en maskerad oxå...
Detta fick mej att minnas en sommar då jag var ledare på ett 4H-läger i Dalarna, allt (nästan) gick ut på att busa så mycket som möjligt med deltagarna...
En sak som vi gjorde var att ha i karamellfärg i duschslangarna...
Gissa om det syntes vilka som hade använt den högra duschen (läs gröna duschen) och vilka som hade använt den vänstra duschen (läs röda duschen)... *skrattar*
Men vi fick alltid alltid igen för det vi "utsatte" våra deltagare för... Och mer där till om jag vill minnas rätt...
Vi hade bla en brandövning och hade lindat in några av grabbarna i toapapper... Alltså medans de sov hade vi "bundit" fast två killar som var "busigast" i toapapper i sängen... Super kul var det i alla fall...
Idag verkar sonen lite piggare faktiskt, väntar på att läkaren ska höra av sej om han har något virus eller vad... Prickarna är i alla fall borta på kroppen vilket är skönt. Lite konstigt har det dock varit i och med att han inte har haft någon form av klåda eller så.
Allmänntillståndet har bara varit hängigt och trött!
Själv är jag pigg som en lärka.... Nooot!!!! *ler*
Vaknade i natt vid tre-tiden och försökte lösa världens problem...
Knepigt att man tror att man kan komma på något vettigt och konstruktivt kl 3 på natten...
Dagen idag hoppas jag ska bli någorlunda stilla.
Ska försöka ta mej i kragen och röja lite här hemma för nu börjar det se ut som ett bombnedslag igen men jag har ingen lust!
Ingen lust att göra något alls faktiskt!
Fick i alla fall räkningen på våra markiser igår! Fantastiska människor på Frösö Persienn & Markis!!!
Rekommenderas varmt!!!!
Nej nu får jag nog säga:
Mu för nu ;)

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Wow! Tänk att vara ljusblond och sen kolla i spegeln och vara kolsvart:)

Men jag tycker hon blev snygg jag:)

Skönt att E är på bättringsvägen. Det är J också. Men han får vara hemma på fredag också!

Kram Susanne