onsdag 8 oktober 2008

Paketleverans...

Tjooo hooo.... Lycka!
Var tidigare i veckan eller om det till och med var i helgen på Panduros hemsida och beställde tokmycket saker för toklite pengar (gillar sån shoping!) Å nu har jag fått ett sms om att paketet väntar på mej på macken!!!!
Passar perfekt eftersom jag ska iväg nu ikväll på klubbkvällen!!!! Roligt!


Jag känner roligt komma!!!!! *ler*
Sedan har jag beställt tygvimplarBusigt inför M's kalas nu på lördag, se själva:

Bild lånad från Busigt

Min nya almanacka som jag har beställt från Personlig almanacka.se

kom med posten idag :)
Kommer att ta bilder på detta senare och lägga ut på bloggen!

Vilken dag va?!

Mu för nu ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick mail att min kommer imorrn, ganska rättvist eftersom jag beställde min en dag senare än dig.

Kram till dej så länge.

Brunkullan sa...

Min kom också!!

Men jag får skicka tillbaka den då texten knappt syntes på omslaget..jo om jag vickade den lite under en lampa så ser man vad som står..alldeles för mörk text..så såg det inte ut i datorn...suck...
Kunde varit jätteirriterad, men personalen (läs Anders som äger allt) är super trevlig och tillmötesgående, så jag får skicka tillbaka den utan kostnad för att sen få tillbaka den med en ny framsida:)
Snacka om TOPPENSERVICE!!:-D

Susanne