tisdag 14 oktober 2008

Önskelista...

Har bestämt mej för att döpa en kategori / etikett till Önskelista av just den anledningen att jag alltid alltid får höra att jag är svår att köpa presenter till...
Jag har (nästan) aldrig önskat mej något då jag tycker att jag har allt jag kan önska mej... men visst ser jag saker som jag önskar att jag hade....

Kolla bara på detta nyckelskåp från Par Courrier:



Bild lånad från Par Courrier

Eller som dessa tvättmedelsburkar från My Home:
Bild lånad från My Home


Dessa burkar skulle jag absolut bli glad över... *blink blink Mannen...*


Eller denna Mamma-ring från Russinnet med texten " En mamma är egentligen bara en flicka som har råkat bli stor"

Bild lånad från Russinnet


Nej det får räcka så långt på önskelistan...


Kan i alla fall tala om att jag har hittat den perfekta julklappen till min vän i Göteborg å i år kan du banne mej inte gissa dej till det som du lyckades med Dans julklapp förra året... *ler*


Mu för nu ;)

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

De där plåtburkarna skulle jag också vilja ha! Jag har aldrig kommit mig för med att dela in mina inlägg i kategorier, och nu känns det lite sent, när jag har nästan 400 inlägg... pust för att gå igenom alla dem!

Men det är ju roligt att du har hittat till min blogg nu! :-)

Brunkullan sa...

Och precis alla de grejorna vill jag också haaaaaaaaaaaaa:D
Susanne