tisdag 28 oktober 2008

Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Widénskan
Här nedan hittar ni reglerna. Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1. Jag är döpt Marie men gift Mimmi... (låter lite konstigt kanske men det finns ytterst få som vet att jag heter Marie... Det används främst av min mamma då jag har gjort något dumt...)
2. Flyttade från storstaden Stockholm till den inte så stora staden Östersund efter 6 månaders förhållande med min man... (hade aldrig varit i Östersund innan jag flyttade hit...)
3. Har ett sjukt sockerberoende... Sjukt alltså....
4. Väger ca 20 kg för mycket, kan bero på mitt sockerberoende...
5. Prenumererar på tidningen Må Bra då jag tror att jag ska gå ner i vikt enbart genom att prenumerera på denna tidning... (Korkat?! Ja jag vet...)
6. Är sjukt fobisk när det kommer till BJÖRNAR!!!! Ja jag vet att alla som bor i Vemdalen skrattar gott nu... Stockholmarn som bara har sett björnar på Skansen... Ja men jag är sjukt rädd, faktiskt!!!!
7. Äcklas av allt som har med snor att göra men pillar gärna i min egen näsa... Mest för att jag är rädd för att det hänger en kråka/kuse, kalla det vad du vill, som bara tittar ut...

Jag utmanar:
Brunkullan med Mosipperötter
Mitt lilla krypin
Min älskade svägerska Carolin
Denna sanna Kvinna - Inte utan min dotter
Eikkala
Fyra årstider - mitt liv på landet
Hedvig och Jag

Såå då ska jag bara ut å skriva hos dessa bloggare att de har en utmaning på min sida...
Mu för nu;)

5 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Oj, nu ska man bekänna sina synder... Ska ta i tu med utmaningen ikväll... Måste fundera lite... *fniss*
Kram sari

Moodboardwithflowers sa...

Hej! Kul att du skickade en utmaning till mig men jag har fyllt i såna förut och det är inte riktigt det jag vill ha min blogg till.. tråkig jag vet..

Kram på dig!

Widénskan sa...

*fnissar*
Brummelibrum här kommer björnen ,-)

Anonym sa...

Självklart godtar jag utmaningen ska berätta knäppa och roliga saker om mig omgående :D

Anonym sa...

Hej Tjejen :) jag har antagit utmaningen som du gav mej.

Önskar dej och familjen en underbar Allhelgona helg.

Tänd ett ljus och tänk på någon kär.

kram Veronica