onsdag 15 oktober 2008

Någon som vill ha en hund????

Barna sitter å badet och njuter, jag sitter och skriver på bloggen å "njuter" när jag plötsligt hör ett slammer ifrån köket... Alltså ljudet av bestik som flytts... Hmm. ... Tänker jag...
Men fortsätter i min lilla blogg-värld....
Sedan återkommer ljudet...
Det är då det går upp för mej att någon/något håller på uppe på köksbordet!

Jävlar du vilken fart det blev på hunden när jag kom in i köket!!!!! *ARG*

Fatta att hunden står uppe på bordet och äter upp barnas rester som jag inte har hunnit ta undan efter middagen!!!!! Alltså UPPE PÅ BORDET!!!!!

Så min fråga är: Någon som vill ha en hund????

Nu jävlar!!!!! Fick tips från min vän Christine som hade sett på tv om något hundhalsband med citron i som man kan använda istället för el-halsband som inte är lagliga i Sverige (å med all rätt fast det inte känns så nu.... )

Ska åka på djursjukhuset imorgon å införskaffa mej ett nytt halsband till denna förb****de hund!!!!!!

Som sagt!
ARG!!!!!!

MU för NU ;(

3 kommentarer:

Widénskan sa...

*fnissar*
Bit ihop eller bryt ihop.
Skall vi bryta ihop tillsammans ,-)

Mamma-Mu sa...

Apselut *skrattar*

Anonym sa...

Jag hade inte velat vara i närheten när Doris fick denna briljanta idee´n.
Prova ge Doris en citronbit först, En del hundar tycker om Citrus (fast dom inte ska) Zeb äter citron, men sen är han ju lite knäpp oxå :D

Näe nu har jag inte tid med dig nå mer, måste sova och packa, och sova och packa.

Love you!
/C