tisdag 7 oktober 2008

Inre stress...

Någon som har inre stress???
Denna ytterst obehagliga känsla i kroppen som gör att man har svårt att sitta still!
Svårt att ta sej för något och svårt att veta varit man ska börja?

Just en sådan känsla går jag omkring med idag... Vet inte vad jag ska göra eller börja eller nått!
Så jag börjar lite överallt... Vilket bara gör saken värre...
Har en hög med osorterad post på köksbordet...
En hög med nästan helt vikt rentvätt på vardagsrumsbordet...
En maskin tvätt i tvättmaskinen...

Å så sitter jag framför datorn och tycker att det är alldeles för stökigt här oxå.... Kanske jag ska ta å röjja lite här inne när jag ändå håller på???

Eller: NEJ!!!!

Jag har ju till och med ett läkarintyg på att jag ska ta det lugnt!
Så nu ska jag och mitt lugn snart åka och hämta barnen för att sedan åka iväg på syskonfotografering samt hinna få i oss någon form av mat för att sedan ev skjutsa M till fotbollsträningen som börjar idag...

Lugnet å jag.... *phu*

Mu för nu

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej... jadu.. inre stress. Man sitter och städar.. ser hur högen med kläder växer, hur diskbänken sakta men säkert försvinner av all disk, (trots diskmaskin). Dammråttorna hugger efter fötterna, men man sitter likt förbannat framför datorn och funderar på vad man ska göra???!!! Jag tror det är ett typiskt kvinnligt fenomen.. jag menar.. vi ska vara såå duktiga jämt. Det ska städas, fixas,barnen ska ha sitt, maten på bordet, mannen (som man älskar) ska ju ha sin uppmärksamhet. Sen om man nån gång i månaden bara sitter och glor framför sej så då är det nåt STORT fel på en...!!! Varför blir det så?
Nää jag tycker att vi inför minst en slappardag för oss tjejer som sliter och står i hemma. Att man får gå omkring i solkig tröja och plyschbyxor (med hängande knän) känna sej osexig och inte ha några krav. Jag tycker du gör helt rätt i att bara sitta och titta på allt. Du har mitt fulla stöd.

Ha en underbar slappar dag :)

Lycka till med fotograferingen.

kram Veronica

Brunkullan sa...

Hoppas du kan slappa lite ikväll dock:)
Susanne