torsdag 16 oktober 2008

Missbrukare

Hej jag heter M och jag är en missbrukare!
Jag missbrukar SOCKER!!!! ;)
Å jag måste göra något åt detta å det är omgående... (eller på måndag kanske...)

Min underbara Mann slutade småäta för två veckor sedan å han är så där jobbigt duktig så nu kanske jag skulle "göra honom sällskap", å jag skulle verkligen behövad det....

Men inte idag... (För idag har jag snart satt i mej allt gott som vi har hemma så denna dag är ju liksom redan "förstörd" *ler*)
Å imorgon går det ju inte för då har vi ju fredagsmys med barna...
Å sen är det ju lördag å då är det ju lördagsgodis... Å på söndagarna brukar vi äta upp barnas godis som "blev över"...
Snacka om att man sänder dubbla budskap till barna...
De får bara äta godis på lördagarna men säkert som sten är att dom vet att vi äter upp allt godis som finns kvar på söndagen... För på måndag morgon är det ju borta... Hmmm....
Dubbelmoral... Njaa.. kanske....

Nej men allvarligt!
Jag måste ta i tu med detta... (oxå)...
Ska gå å länsa nästa skåp nu...

Mu för nu ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej jag har ju inte det, haft uggs alltså. Jo risken finns ju att man går om kring och klumpar. Men visst är dem snygga

Anonym sa...

Basolut det ska jag göra :D , väntar med spänning på att dem ska komma