onsdag 8 oktober 2008

Paket paket paket och klubbkväll....

Jag har sshhoooppppaaaatttt *ler lyckligt*
Åkte hemifrån strax innan 19 då Klubbkvällen på Living startade just kl 19... Behöver jag säga att vi bor ganska nära stan??? Var hemma runt halv nio....
Där bjöds på småplock, vin å lite snacks... (synd bara att jag var tokmätt efter min goda middag... Hemmagjord köttfärslimpa med feta och soltorkade tomater i, potatis å sååååsss)
Det var 15% rabatt på allt i butiken å 50% på alla Pilgrimssmyckena....

Detta kom jag där ifrån med:

Jätte stora vinglas. Har druckit ur dom förrut, ja inte dessa då men samma sort... *ler*
Super goda att dricka ur å rymmer ca en halv flaska per glas... Passar mej perfekt då jag bara brukar dricka ett glas vin... *ler*
Å gissa priset..... (det bästa av allt...)
149:- för 6 stycken.... Eller vänta jag missade ju rabatten... 149:- minus 15% *moahhhaaaa*

Foto: Privat
Köpte även dessa två underbart söta ljuslyktor som jag tänkte att M kunde få å ha på sitt nya rum när det blir klart...
Pris.... (vill ni verkligen veta??? *skrattar*) 70:- styck minus 75% i rabatt..... :)

Foto: Privat
Köpte även 4 av dessa ljuslyktor.... Pris.... 50:- styck minus 15%..... :)

Foto: Privat
Sen var jag förbi macken på vägen hem å hämtade mitt gigantiska Panduro paket!!!
Kolla vad som fanns i det... *ler*
Foto: Privat
Det som var dyraste "varan" var setet med 3 kakburkar.... á 40 kr.... *ler*
Sedan har jag i snitt betalat mellan 5-15kr för varje grej....
Bra shoping vecka detta blev.... *skrattar*
Foto: Privat
Nej nu är det natti natti som hägrar för trots att jag bara var borta i knappt två timmar är jag helt slut.... för mycket folk för mej just nu....
Godnatt!
Mu för nu ;)



2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Usch! Jag tycker verkligen inte att dessa grejor passar hos dig!....;)hihi!

Skicka omedelbart bums alltihopa till MIIIIIIIIIIIIIIIIIIG:-D
Å vad mycket fint!!! Och tilda burkar och pärlor...dreggel...:)

Tänkte också på living, men så fick jag inbjudan av A V till detta och kunde inte tacka nej:) Så trevligt! Antar att även du hade det! Så kul att komma sig ut ibland!
Susanne

Susanne

Widénskan sa...

Ge hit sialjusstakarna!!!!